Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.06.2013 22:34 - Бира.
Автор: sorrowfulwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1165 Коментари: 1 Гласове:
4



    Ей, богу, много харесвам бира! Който я е измислил наистина е променил хода на цялата цивилизация! Зарежда ме с енергия! Зарежда ме с емоции!  С две думи - обичам я! :)
    Който пие бира, не умира. Който пие бира, не остарява. Който пие бира - просперира :) Чувствам се като 15 годишен хлапак, който напук на това, което са му казали вкъщи, излиза с приятели и си купува бира. След това отива в парка и просто се наслаждава на живота... Вижда неща, които  ако не е пил от магическата течност, просто не забелязва. Бирата, както и по-голямата част от алкохола( в умерени количества), отваря ума за различни изживявания. Отварят ума за реалността. Някак всичко е по-красиво. Всичко е различно - мирогледа ни се променя. Смея да твърдя, че се променя в по-правилна насока. 
   Наслаждавам се на тия моменти, в които пия бира. Искрено им се наслаждавам. За мен това си е нещо като ритуал. Не знам къде и кой щях да съм ако като "младеж" не бях употребявал "умерени" количества бира. На някой може да му звучи преувеличено, но това е самата истина. 
   Ех... толкова много спомени от "старите" времена... :) 

Бира, бира и пак бира...!




Тагове:   спомени,   бира,   Good Times,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikoev - И бирата и твърдия алкохол са изм...
20.06.2013 23:03
И бирата и твърдия алкохол са измислени от предците на тези които днес ги забраняват! :))))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sorrowfulwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110254
Постинги: 79
Коментари: 181
Гласове: 766
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930