Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2012 01:31 - Среща.
Автор: sorrowfulwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 617 Коментари: 1 Гласове:
4



           Среща. Не се бяхме виждали от доста време. Всичко мина нормално. Дори маааалко по-добре от това, което се предполага, че е "нормално".  И накрая, както си му е реда, я изпратих до тях. Дълга прегръдка на раздяла съпроводена с пожелание за лека нощ. И... си поех по дългият път към вкъщи. Сам, с мислите си. Всъщност, в последно време явно са си дали отпуска, понеже не ми е много до мислене. То, май не знам и какво да мисля де.  Нямам и от какво да се притеснявам. Уж. Всичко върви перфектно. Но умът ми не е трениран за такива ситуации, в които всичко е наред. И блокира. Което ме кара да се чувствам странно. И неуверено. И да се съмнявам във всичко. 
             Никога не съм си представял какво ще правя когато всичко около нея се подреди. Когато е сама и необвързана. Което също е странно... Защото чаках този момент доста дълго. Не знам... Колко по-просто може да бъде - не знам. И толкова... Не се отказвам да мисля. Просто не искам да правя планове.


P.S. You"re my favourite sin....




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. damned - ...
26.06.2012 19:46
По някакъв странен начин постинга ти ме усмихна, особено послеписа! :) Пък и правенето на планове не е хубаво, защото тогава имаш някакви очаквания за това, което ще се случи...
По-добре очакване, отколкото очаквания - помисли върху разликата. :)
Поздрави! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sorrowfulwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110208
Постинги: 79
Коментари: 181
Гласове: 766
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930