Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.11.2011 00:07 - Съдбата на вълкът-единак.
Автор: sorrowfulwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1688 Коментари: 3 Гласове:
6



    Единак. Без дом. Без приятели. Без нищо... Единственото ценно нещо в него бяха чувствата, но той предаде и тях. Защото му бяха непознати. Защото се страхуваше от тях. И... избяга. Там - далеч, дълбоко в тъмната гора. Там, където никога не ще стъпи човешки крак. Скрит от битието, скрит от светлината. Негов единствен приятел - пълната луна. Негов единствен враг - мислите му. Лудостта - навсякъде в неговото ежедневие. И няма връщане назад. Няма и път напред. Това е съдбата му - да изгние сам в скритите блата на живота. Там, където никой няма да го зърне в момента на страдание. Където никой няма да забележи липсата му, когато един ден той престане да съществува... Това е то - съдбата на вълкът-единак. Лишен от любов. Лишен от грижи. Лишен от всичко що е човешко...
image
P.S: He was the lone wolf, you could see it in his eyes...The way he held his heart, the way he held his lies...





Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zabavnata - Добро утро!
17.11.2011 06:51
Тъжно звучи.. Труден избор на път, който води към нищото. Нещо трябва да се промени.
Успех!
цитирай
2. skarif - Предсказание
02.04.2013 12:46
Някой ще те прегърне.
цитирай
3. basta - И аз съм така, но не ми тежи. Имам л...
25.07.2013 12:38
И аз съм така, но не ми тежи. Имам луната, звездите, безкрайното Небе, имам реката, гората, тревите, полята, облачетата...и аз се сливам с тях...и така съм щастлива. хората отдавна са ми далечни, а и никога не са ми били близки.
Изпитвам страхопочитание към вълците.

Аз съм индианка. Винаги съм живяла така, винаги ме е теглела Природата, скритото, там...където човешки крак не стъпва...
Наскоро се сънувах като индианка. В едно непрогледно тъмно място, танцувах, облечена в бяла дреха и светех в мрака..
Лудостта на ежедневието ...аз стоя отстрани, в моя свят, и дори да се опитам да се доближа да някого...никой не разбира и не вижда това, което аз виждам, никой не чува това, което аз казвам...
Затова и все повече се отдалечавам от хората и оставам ...в другия свят.
Не ми тежи. Има малко тъга, но много повече радост. Защото знам коя съм.
Бих си позволила да озвуча ...а и понеже клипът горе не се отваря...
http://vesever.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/07/25/sveshtena.982589
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sorrowfulwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 110266
Постинги: 79
Коментари: 181
Гласове: 766
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930