Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
15.06.2011 00:49 - За пълнолунието и самотните вълци.
Автор: sorrowfulwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2564 Коментари: 3 Гласове:
4



             Пълнолуние. Небето е чисто. Тук-таме по тъмното небе се прокрадват миниатюрни облачета.  А аз си стоя пред компа, и виждаш ли, пиша си в блога. После ходя да разправям, че съм бил вълк...:) Може би от части, защото постоянно усещам погледа си закован върху ярката пълна луна, и усещам сетивата си изострени.  До тук с приликите. Кой нормален себеуважаващ се вълк ще си стои у тях в това прекрасно време! Нищо,че е тридесет минути след полунощ и е леко хладно!  За истинският вълк, това не би трябвало да е пречка, нито проблем. Е, както вече казах, явно съм вълк само от части :) За това съм си и вкъщи. Не, че пак не ми е супер "айляк". Напротив! Усещам го в кръвта си! Усещат го всичките ми сетива! Омагьосващият зов на пълната луна! Усещам ароматът на лунното цвете , цъфтящо само на лунна светлина. И то , също като луната, сякаш ми говори. Но неговата приказка е някак тъжна... Неговата приказка е изпълнена със самота. Неговата приказка е за отдавна изгубените надежда и любов. Неговата приказка говори за отдавна отминали времена, когато светът все още е бил млад... Неговата приказка е приказка за всички самотни вълци, които някога са скитали,и все още скитат бездомни из Земята. Неговата приказка е приказка за раят - Раят за всички вълци.
              Откъсвам се за миг от завладяващата приказка. Все още съм пред компютъра и отново гледам пълната луна. Е, няма как. И аз ще изляза да се порадвам на пълната луна. Явно съм по-голям вълк от колкото смятах в началото :) .Ако и вие се чувствате поне отчасти вълци, не се колебайте - днес е нашата нощ! Да излезем и да вием на воля!




Тагове:   пълнолуние,   вълци,   wolfs rain,


Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. exilia - аз не съм вълк
15.06.2011 00:51
но бих те придружила, докато ми омръзнеш де хеахеха
цитирай
2. vesever - Еха! Някой мисли съвсем като мен, ...
25.07.2013 10:44
Еха! Някой мисли съвсем като мен, невероятно!.
Две вечери подред излизах на реката да се любувам на пълнолунието и на отсрещния баир чух вълци. Миналата зима бях на място, където нямаше хора, в планината, и ги чувах всяка нощ...неописуемо е усещането, но ето тук се опитах да го опиша.
http://basta.blog.bg/lichni-dnevnici/2012/11/25/noshtna.1024026

А за Рая...бях почнала да мисля, че само аз съм така, всички други са нанякъде другаде...и съм много приятно изненадана да видя "своите" думи при друг.
...
цитирай
3. teo255 - Най накрая събратя
14.05.2014 10:04
Аз се казвам Теодора и една,моя приятелка поля сме като вас на половина вълци като вас незнаех че има и други като нас днес е пълнолуние и сигурно пак няма да мога да се сдържа и ще вия и просто исках да потърся подкрепа затова се порових и попаднах на това и много се радвам, че има и други събратя :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sorrowfulwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109901
Постинги: 79
Коментари: 181
Гласове: 766
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930