Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2011 00:41 - Отплаващият кораб.
Автор: sorrowfulwolf Категория: Лични дневници   
Прочетен: 934 Коментари: 2 Гласове:
6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Помниш ли 
как стояхме на брега
с глави в облаците,
джобовете ти пълни с мечти,
на предела на славата
на седемте морета на живота
но океана е по-дълбок от колкото изглежда .

Вятъра беше с теб
когато изоставяше утринният прилив .
Ти насочваше платната си към острова в слънцето, 
към хоризонта, право през тъмните облаци
докато бурята започваше ...

Вземи ме с теб,
отведи ме на далече,
заведи ме до далечен бряг .

Плавай с кораба си порещ водата,
разпери крилата си в небето,
отдели време да видиш
че ти си единствената държаща ключа, 
или плаващия кораб ще те отмине ...

Плачеше за милост
когато си мислеше че си загубила пътя си .
Ще плаваш сама, ако цялата ти надежда изчезне...
Така че намери сила и ще видиш,
че управляваш съдбата си
след като всичко е казано и свършено .

Вземи ме с теб,
отведи ме далече,
заведи ме на далечен бряг ...

Плавай с кораба си порещ водата,
разпери крилата си в небето,
отдели време да видиш,
че ти си единствения държащ ключа
или плаващия кораб ще те отмине,
или плаващия кораб ще те отмине...


Вземи ме с теб,
отведи ме далече.
Ще яздим вятъра през небесата.
Разпери крилата си и ще видиш,
че управляваш съдбата си,
така че плаващият кораб няма да те отмине! 

Вземи ме с теб,
отведи ме далече,
ще яздим вятъра през небесата !
Разпери крилата си и ще видиш,
че управляваш съдбата си,
така че плаващият кораб няма да отмине,
така че плаващият кораб няма да те отмине,
плаващият кораб няма да те отмине!

Скъпа, скъпа, скъпа, скъпа
ще научиш че ти си единствената
която може да управлява този кораб порещ небето!!
!
 

П.С: Всичко, което някога съм искал да кажа, както и всичко, което някога ще искам да кажа... Нито повече, нито по-малко... Тук, в тази песен...




Тагове:   ships,   Whitesnake,   sailing,


Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. yotovava - Песента е наистина невероятна,
29.05.2011 08:34
а текстът е разбиващ. За когото е предназначена - дано прочете и чуе.

Поздрави
Валя
цитирай
2. lzl - ". . . джобовете ти пълни с м...
29.05.2011 20:45
"...джобовете ти пълни с мечти,
на предела на славата
на седемте морета на живота
но океана е по-дълбок от колкото изглежда ."
Поздрави
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: sorrowfulwolf
Категория: Лични дневници
Прочетен: 109547
Постинги: 79
Коментари: 181
Гласове: 766
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031